QUEST PISTOLS - БОЖЕВIЛЬНА ТЕКСТ


 

Тремтять вуста, самотня і пуста

Пишу тобі прощального листа

Біле волосся, помʼята постіль

Ранкові сльози

останній постріл

Я стираю тебе повільно

Божевільна

Більше не шукай

Між нами знов нема питань

Останній раз для мене стань

Моїм теплом, і знов

розтань

Більше не шукай

Між нами знов нема питань

Останній раз для мене стань

Моїм теплом, і знов розтань

Я втопив свої думки

Щоб забути назавжди

Не шукай мої стежки

В кожного своя правда

День за днем один в безодні

Тут на глибині в воді холодній

Ви

дихаю геть я тебе повільно

Божевільна

Більше не шукай

Між нами знов нема питань

Останній раз для мене стань

Моїм теплом, і знов розтань

Більше не шукай

Між нами знов нема питань

Останній раз для мене стань

Моїм теплом, і знов розтань

Більше не шукай

Більше не шукай

Більше не шукай

Між нами знов нема питань

Останній раз для мене стань

Моїм теплом, і знов розтань

Комментариев нет:

Отправить комментарий