Epolets ft. @Shmiskaa - плавить ТЕКСТ


 

Пальцями торкаючись

Я відчуваю тепло по краях

По схилах вниз, зітхаючи

Окситоцину вистачить нам


Чи ти існуєш, чи тільки у скронях

Чи сон по колу чи то безсоння

Ніяк не можу прокинутися

Плавить мене і далі плавлюся я


Так плавить і плавить мене

Дурманять думки про тебе

Ніяк мені не надихатись

Ніч лише мить мов примара


Що не дає рухатись

Плавить мене і далі плавлюся я

Так плавить і плавить мене

Дурманять думки про тебе


Розплавила і розлила на тисячі

Кидає в сторони, кидає в крайнощі

Я на гачку, без сил завис у розпачі

чи справжня ти, чи справжня ти


Чи ти існуєш чи тільки у скронях

Чи сон по колу чи то безсоння

Ніяк не можу прокинутися


Плавить мене і далі плавлюся я

Так плавить і плавить мене

Дурманять думки про тебе

Комментариев нет:

Отправить комментарий