MAYOROVA - ім'я ТЕКСТ


 

Забудь забудь моє ім'я

Забудь забудь моє ім'я


Я бачу в дзеркалі не знаю вже, хто я

Все по колу, мене тягне до полу

Все, що маєш, заберу, примножу втроє

Забудь моє ім'я


Я бачу в дзеркалі не знаю вже, хто я

Все по колу, мене тягне до полу

Все, що маєш, заберу, примножу втроє

Забудь моє ім'я


Забрав бажання жити, спати, зустрічатись з вітром

Всі звички, нерви, бачу в людях, що вже не сумісно

Як посміхатись, порад немає, мене ламаєт досвід

Мої близькі це — злість, печаль, які шепочуть "досить"


Я бачу в дзеркалі не знаю, вже хто я

Все по колу, мене тягне до полу

Все, що маєш, заберу, примножу втроє

Забудь моє ім'я


Я бачу в дзеркалі не знаю, вже хто я

Все по колу, мене тягне до полу

Все, що маєш, заберу, примножу втроє

Забудь моє ім'я


З тобою не ділила я б життя, це гра наосліп

В бокали наливаю почуття, мене заносить

Я вип'ю їх до дна, візьму сповна, спалю назовсім

Тепер я вище, не хочу ближче, залишай мій простір

Кохала я весь час, що собі не дозволяла

Вмирала сотні раз, але світліше стала

Доводити щось тобі більше я не бачу причин

Тепер ти один

Тепер ти один


Я бачу в дзеркалі не знаю, вже хто я

Все по колу, мене тягне до полу

Все, що маєш, заберу, примножу втроє

Забудь моє ім'я


Я бачу в дзеркалі не знаю, вже хто я

Все по колу, мене тягне до полу

Все, що маєш, заберу, примножу втроє

Забудь моє ім'я

Комментариев нет:

Отправить комментарий