OXANA TRACH - Я тебе знайшла ТЕКСТ


 


В мене параноя, бо на думці ти один

Встояти перед тобою в мене нема сил

За ключем у душу ти не довго приходив

Мого серця ти вловив мотив


Розчиняюсь за хвилину у твоїх руках

Коли ми не разом я прийду до тебе в снах 

Ти як особистий в морі мій маяк 

Інших в нас не буде аж ніяк


Поміж силуетів я тебе знайшла

Не в листах, а наяву

Поки черемшина всюди зацвіла

Я тебе все жду, все жду


Ніби по хвилині із тобою час пливе

Я наче в тумані, але все моє живе

Те, що подаруєш залишається твоє 

Не забудеш ти ім'я моє


Поміж силуетів я тебе знайшла

Не в листах, а наяву

Поки черемшина всюди зацвіла

Я тебе все жду, все жду


Поміж силуетів я тебе знайшла

Не в листах, а наяву

Поки черемшина всюди зацвіла

Я тебе все жду, все жду

Комментариев нет:

Отправить комментарий