Golubenko - Розбуди в мені любов ТЕКСТ


 


[Куплет 1]

Здається гублю себе знов

Сподіваюсь це не сон

Розбуди в мені любов

Розбуди в мені любов

Бо я гублю себе знов

Сподіваюсь це не сон

Розбуди в мені любов

Розбуди


[Приспів]

Ти розбуди в мені любов

Бо без неї мені як без тебе холодно

Ти розбуди в мені любов

Бо без неї мені втрачати нічого


[Куплет 2]

Усе що було в моїх снах назавжди там

Можливо я просто забув що там шукав

Твої слова завжди багато значили

За ними біг так швидко, щоб мене не бачили

Я падаю, лови мене

Можливо хтось тебе знайде

Я падаю, не знаю де

Якщо це ще сон, то не буди мене

Та розбуди в мені любов, якщо вона є

Якщо це ще сон, то нехай далі йде

Та тільки мою любов ніхто вже не знайде


You might also like

станції (stations)

Golubenko

тепло лиш тобі (only you are warm)

Golubenko

Холодна весна (Holodna vesna)

Golubenko & YAKTAK


[Брідж]

Ти розбуди в мені любов

Бо без неї мені втрачати нічого


[Приспів]

Ти розбуди в мені любов

Бо без неї мені як без тебе холодно

Ти розбуди в мені любов

Бо без неї мені втрачати нічого

Ти розбуди в мені любов

Бо без неї мені як без тебе холодно

Ти розбуди в мені любов

Бо без неї мені втрачати нічого

Комментариев нет:

Отправить комментарий