YAKTAK - Нижча зростом ТЕКСТ

 





Просто

Вона була нижче ростом

Вона ніколи не вміла

Такою бути як всі

Просто

Вона була нижче зростом

А я як завжди про неї

Писав свої пісні

Ніч на дворі

00:23

В нотатках як завжди собі складаю рими

Мої пісні

І слова ці

Вірю що не стануть для тебе старими

Не дивись назад

Я тебе від зла

Сховаю в себе за плечима

Знаю, час мине,

Але твоє каре

Знайду у натовпі очима

Просто

Вона була нижче зростом

Вона ніколи не вміла

Такою бути як всі

Просто

Вона була нижче зростом

А я як завжди про неї

Писав свої пісні

Два квартали

Поміж нашими дворами

Ми гуляли

Просто слухав її сміх

Постихали

Дискотеки у спортзалах

Там, де я

Колись її зустрів

Ніч, а ноги все нас водять лабіринтами доріг

Проводжав її додому коли гасли ліхтарі

Було небо затягнуте дим-димом димарів

І я нею захворів

Просто

Вона була нижче зростом

Вона ніколи не вміла

Такою бути як всі

Просто

Вона була нижче зростом

А я як завжди про неї

Писав свої пісні

Просто

Вона була нижча зростом

Вона ніколи не вміла

Такою бути як всі

Просто

Вона була нижча зростом

А я як завжди про неї

Писав свої пісні

Ла-ла-ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла

Ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла-ла

Комментариев нет:

Отправить комментарий