Анна Трінчер & Positiff - Який Ти Козак (Текст)


 


Взлетіла аврора, вранішня зоря

На крилах любові, нам світло пренесла

І вже на сході горять небеса

Хай тепер вороги в морі сушать весла

Яка ти козачка!? Який ти козак!?

Я дика хижачка! Я дикий хижак. (тіки так.)

Так яка ти козачка!? Який ти козак!? (Який ти..)

Ідемо в перед, і ніколи назад


Літо швидко промайнуло

Вже осінньо стелить план

Тиж мене не підманула

Тиж мене не підвела

Руку долі простягнула

За собою повела

Я тебе не підманула

Я тебе не підвела


Яка ти козачка!? Який ти козак!?

Я дика хижачка! Я дикий хижак. (тіки так.)

Так яка ти козачка!? Який ти козак!? (Який ти..)

Ідемо в перед, і ніколи назад


Яка ти козачка?

Який ти козак?

Яка ти козачка!? Який ти козак!?

Ідемо в перед, і ніколи назад


Яка ти козачка? Хей!

Який ти козак?

Комментариев нет:

Отправить комментарий