Артем Лоік (feat. Абіє) – Лютує (Текст)

 


Приспів:


Небо на тебе лютує, не заступи за межу,

Хай я тебе не врятую, я тебе не залишу!..

Сонце заходить за обрій, не зігріва від дощу,

Але повторюю вкотре — я тебе не відпущу!..


Тільки, якщо ти палаєш, Бог помічає свічу,

Хай ти мене проклинаєш — я тебе перехрещу!

Ніч перекреслює слово — не заступи за межу...

Вірю, побачимось знову — я тебе не залишу!

Очі на тата підійме син,

Є та мета, та відніме сил,

Є що сказати, — немає слів,

Плакати час — та немає сліз!

Ти поясни йому що і як,

Тільки після, не тисни, яким був я...

Син забився за тебе, мов цуценя,

Та прошу тебе, тільки не зупиняй!..

Мені час іти, та я стою, завмер,

Не дивись так на мене, я ще не вмер!

Я сказав не "Прощай", а "До зустрічі!"

Твоя віра не дасть злу задуть свічі!

А тому, дивись лише на мене так,

Мовби не на війну я іду, а так...

Тільки лиш по дорозі бездушному зомбі,

Якщо ти не проти, піджарю танк!


Приспів.

Мила, щоб в теплі твої обійми

Знов повернутись — в руці обійма!

Бог один знає навіщо спускає

На голови вільні постійні війни.

А, може, це люди, які рабами

По сусідству мовчали, кнути горбами

Тримали, — сил дали рукам тирана,

Сину, не загасити рокам ту рану!

Тільки до ніжних твоїх долонь

Згоден склонитися у полон,

Я б із радістю скинув свій патронташ

Та Аполлон покидає наш Вавілон...

Ти мене тим мене пам'ятай,

Я прийду із поетом в його куплеті,

Якщо ворог прийшов відібрати рай,

Я його затягну за собою в пекло!

Комментариев нет:

Отправить комментарий